Reklamacja

Gwarancja jakości – bezpieczne zakupy w naszym outlecie

Dziękujemy za wybór naszego sklepu! Dbamy o to, aby zakupy u nas były bezpieczne i satysfakcjonujące. Dlatego oferujemy 1-miesięczną gwarancję na wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie.

Jak działa nasza gwarancja?

  • Gwarancja obejmuje wady ukryte, które nie wynikają z normalnego użytkowania towaru.
  • Nie prowadzimy serwisu ani napraw – w przypadku uznania reklamacji oferujemy wymianę na nowy egzemplarz, jeśli produkt jest dostępny w naszym magazynie.
  • Jeśli dany produkt nie jest już dostępny, zwracamy pełną kwotę zakupu.

Jak zgłosić reklamację w ramach gwarancji?

  • Napisz do nas na info@pillepax-outlet.pl w ciągu 30 dni od zakupu.
  • W wiadomości podaj numer zamówienia i opis problemu.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, poprosimy o odesłanie produktu pod adres: ul. Centralna 29/2, 44-240 Żory.
  • Po otrzymaniu przesyłki dokonamy wymiany lub zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych.

Co nie podlega gwarancji?

  • Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania, mechanicznych uszkodzeń oraz naturalnego zużycia produktu.
  • Produkty przecenione ze względu na wady, które były jasno opisane przed zakupem.
  • Produkty, które były oznaczone jako "Niekompletny" oraz "Uszkodzony".

Dzięki naszej gwarancji możesz mieć pewność, że zakupy w naszym outlecie są bezpieczne. Jeśli masz pytania – skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!